Шановні клієнти! Повідомляємо що ремонти приймаються виключно по формі яку ми створили.
Це зроблено для того щоб прискорити ремонт ваших замовлень та спростити його для нас.

Форма ремонт

Зразок


  1. Якщо потрібно зробити обріз тканини менш як на 15 мм, ми не гарантуємо якісний обріз оскільки є фізичні обмеження.
  2. Деякі тканини мають фабричну кривизну смуг, ми отримуємо їх вже з дефектом, виробник не вважає це за реклмацію, ми їх вирівнюємо як можемо, але гарантувати нічого не можемо. Ймовірна похибка близько 2%. Тому просимо попереджувати про це покупців. Якщо кривизна перевищує зазначену похибку тоді приймаємо рекламацію інакше ні.
  3. Відтінки тканин які є в каталогах, а особливо на сайті чи будь-якому фото можуть відрізнятися від того що буде доставлене по факту, це пов’язано з: виробництвом тканин, при якому освітлені і на якому фоні лежав зразок, у випадку фото також впливають налаштування та якість екрану. Найкраще видно реальний колір коли на зразок дивитися під прямим світло (підставляючи до вікна). Просимо попереджати про це клієнтів, такі рекламації ми не приймаємо.
  4. Ролети, День-Ніч, Горизонтальні, Вертикальні та інші продукти нашого вирбництва які були розпаковані, не перевірені при отриманні (окрім випадків коли пошкодження чи інші недоліки можливо перевірити лише на вікні у змонтованому вигляді) як рекламація не повертається. Просимо перевіряти замовлення на наявність пошкоджень одразу. Такі речі як направляючі, короб, механізм, балка обтяжуюча, карнизи  можна перевірити на наявність пошкоджень одразу. Причина у розпакуванні, тому що деякі монтажники, самі клієнти при розпакуванні можуть пошкодити тканину чи інші комплектуючі розрізаючи ножицями чи ножем плівку яка змотує рулон тканини (були випадки).

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!

Авторизація
*
*
Генерація паролю